2018-ban - több rangos szakmai szervezettel együttműködve - negyedik alkalommal hirdeti meg a GyártásTrend technológiai magazin és kiadója, a PPH Media az ÉV GYÁRAversenyt. A kiadó anyavállalata által szervezett nagy presztízsű „Die Fabrik des Jahres” verseny mintájára megrendezett hazai esemény itthon is egyre nagyobb elismerésnek és ismertségnek örvend. A megmérettetés nem csak szakmai szempontból presztízs értékű, de marketing szerepe is nagy.
A kétfordulós, összesen hat hónapot felölelő pályázatra a tapasztalatok szerint a gyártó vállalatok nem csak azért jelentkeznek, mert így visszajelzést kaphatnak az iparágon belüli és a gyártó szektor egészében betöltött pozíciójukról, de többek között employer branding eszközként is alkalmazhatják a címet, amely a mai kiélezett munkaerő-piaci helyzetben nagy előnyt jelent számukra.
A nyertes vállalatok egy évig viselhetik és büszkén kommunikálhatják (mind dolgozóik, mind partnereik felé) az összetett ÉV GYÁRA díjat illetve az egyes kategóriadíjakat.
További előnyökért kérjük tekintse meg az alábbi videonkat!
Itt megnézheti az M1 Televízió Forint, fillér c. gazdasági műsorának összefoglalóját is az ÉV GYÁRA versenyről: