Miért érdemes pályázni?

2018-ban - több rangos szakmai szervezettel együttműködve - negyedik alkalommal hirdeti meg a GyártásTrend technológiai magazin és kiadója, a PPH Media az ÉV GYÁRAversenyt. A kiadó anyavállalata által szervezett nagy presztízsű „Die Fabrik des Jahres” verseny mintájára megrendezett hazai esemény itthon is egyre nagyobb elismerésnek és ismertségnek örvend. A megmérettetés nem csak szakmai szempontból presztízs értékű, de marketing szerepe is nagy.

A kétfordulós, összesen hat hónapot felölelő pályázatra a tapasztalatok szerint a gyártó vállalatok nem csak azért jelentkeznek, mert így visszajelzést kaphatnak az iparágon belüli és a gyártó szektor egészében betöltött pozíciójukról, de többek között employer branding eszközként is alkalmazhatják a címet, amely a mai kiélezett munkaerő-piaci helyzetben nagy előnyt jelent számukra.

A nyertes vállalatok egy évig viselhetik és büszkén kommunikálhatják (mind dolgozóik, mind partnereik felé) az összetett ÉV GYÁRA díjat illetve az egyes kategóriadíjakat.​​​​​​​

További előnyökért kérjük tekintse meg az alábbi videonkat!

Itt megnézheti az M1 Televízió Forint, fillér c. gazdasági műsorának összefoglalóját is az ÉV GYÁRA versenyről: