2020-ban - több rangos szakmai szervezettel együttműködve - hatodik alkalommal hirdeti meg a GyártásTrend technológiai magazin és kiadója, a PPH Media az ÉV GYÁRAversenyt. A kiadó anyavállalata által szervezett nagy presztízsű német „Die Fabrik des Jahres” verseny mintájára megrendezett hazai esemény itthon is egyre nagyobb elismerésnek és ismertségnek örvend. A megmérettetés nem csak szakmai szempontból presztízs értékű, de marketing szerepe is nagy.
Lényegi változás az elmúlt évekhez képest, hogy 2020-tól - minden egyes kategóriában - külön értékeljük a kis és közepes üzemeket, gyárakat, valamint külön a nagyvállalatokat. Tehát az Év Gyára versenyre mostantól benyújtott pályázatok értékelésénél minden kategóriánál lesz külön nagyvállalati, illetve külön KKV shortlist, a legvégén pedig minden kategóriában külön hirdetünk egy-egy győztest nagyvállalati és KKV vonalon is.A kétfordulós, összesen hat hónapot felölelő pályázatra a tapasztalatok szerint a gyártó vállalatok nem csak azért jelentkeznek, mert így visszajelzést kaphatnak az iparágon belüli és a gyártó szektor egészében betöltött pozíciójukról, de többek között employer branding eszközként is alkalmazhatják a címet, amely a mai kiélezett munkaerő-piaci helyzetben nagy előnyt jelent számukra.
A nyertes vállalatok egy évig viselhetik és büszkén kommunikálhatják (mind dolgozóik, mind partnereik felé) az összetett ÉV GYÁRA díjat illetve az egyes kategóriadíjakat.
További előnyökért kérjük tekintse meg az alábbi videonkat!
Itt megnézheti az M1 Televízió Forint, fillér c. gazdasági műsorának összefoglalóját is az ÉV GYÁRA versenyről: